Jag har massor med bilder… men det får vänta till nästa helg


Kommentarer
Postat av: elisa

men åå vill se dina bilder nu! jag tycker du tar så himla fina bilder, jag tycker det blir fint eftersom det är "vardagliga" bilder eller vad man ska kalla det. har du flickr eller något liknande där du lägger upp bilderna?

Svar: Tack så mycket. Ja, enkla bilder på vad som händer är det bästa i livet, plus att jag tycker det är döden att redigera bilder.De bilder jag lägger upp här finns ingen annanstans. Men jag sprider ut mig ganska mycket för jag vet inte riktigt vad jag vill med mina bilder, så du kan hitta lite annat här här.
Ellen

2012-08-10 @ 11:02:46
Postat av: Ellen

flickr.com/photos/ellen_nilsson/
ellennilsson.tumblr.com

2012-08-11 @ 12:12:58
URL: http://hemmagjortvin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0