Vi ger oss aldrig och vi vinner alltid!


Kommentarer
Postat av: georgia

ja det är jag ! hoho. åh ska definitivt kolla då :)

2011-09-01 @ 06:30:07
Postat av: Anonym

vart gick du under gymnasiet och vilken linje? var det kul?

2011-09-01 @ 13:53:25
Postat av: Ellen

Haha, tycker alltid det är lika underhållande med anonyma kommentarer.

Jag gick på Hvitfeldtska Gymnasiet i Göteborg, läste naturvetenskaplig linje och gick i den franska sektionen. Jag tyckte och tycker naturämnena är intressanta men skolan överlag var lite slapp. I naturämnena hade jag för det mesta bra lärare men jag råkade ut för någon riktigt dålig (och någon riktigt bra) inom samhällsområdet. Vad och var gick/går du?

2011-09-01 @ 18:44:50
URL: http://hemmagjortvin.blogg.se/
Postat av: josefin

riktigt bra att folk får se vad som egentligen sker bakom pälsfabrikens stängda dörrar. Kan inte förstå hur folk kan vara så egoistiska att de låter en annan levande varelse plågas och sedan flås för att sedan kunna svansa omkring i dess päls bara för att se lite extra "fin" ut. Så ohumant och oacceptabelt!

2011-09-06 @ 00:12:23
URL: http://josefinbodins.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska börja nästa år, funderar på att söka till GTG eller musik någonstans, har inte bestämt mig än och det är två helt olika program

2011-09-07 @ 20:20:37
Postat av: Ellen

Vad skulle du i så fall läsa på GTG? Musik låter kul, kan säga att Hvitfeldtska verkar vara en väldigt bra skola att läsa musik på, det är till deras fördel att skolan är stor och därmed kan erbjuda ett stort utbud.



Varför anonym hela tiden?

2011-09-07 @ 20:34:33
URL: http://hemmagjortvin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0